Vem orkar med spanskaprov?

Hej på er alla, dagen började väll rätt bra. Gick upp ur sängen vid halv 12 tiden och satte mig vid teven. Skulle vara med Jenny men eftersom det var morsdag så var det gå och handla och städa som gällde men jag hann faktiskt med att sola lite i trädgården, riktigt skönt faktiskt. Efter middagen ngn gång gick jag ut och träffade Jenny och så ringde vi Micke och vi gick väl omkring lite och drog sedan till BEA och sen gick vi omkring lite mer. Micke gick hem när vi hade kommit till tallkrogen igen eftersom Jenny var väldigt irriterande (stavning?) haha men aa jag och Jenny drog hem bara någon minut efter det och sen har jag väl bara slappat i soffan och tittat på en väldigt bra film. Måste öva till spanskaprovet som jag måste klara imorn så jag får mitt sommarlov! Men fan jag orkar inte x)
Ska nog dra mig till sängs eller något.
Kramar,
Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0