Tisdag...

Hejsan, tänkte egentligen bara säga att bilderna jag lovat lägga upp kommer jag tyvärr inte lägga upp eftersom jag inte kommer orkar men nu när jag väl håller på kan jag lika gärna skriva om min dag.

Tisdag är inte direkt en av mina favorit dagar eftersom Andra avenyn har slutat så då har man ine så mycket att göra lixom, det enda positiva med idag var väl att vi fick sluta tidigt för vi inte hade någon jumpa (stavning?)
Sitter och lyssnar på NeverShoutNever-here goes nothing, har blivit rätt mycket musik av honom men han e ju så bra! :)
Sitter också och suktar mig på Linnea för hon är hemma och äter tårta för hon fyller år idag (GRATTIS!!!!!!!!<333333)
Men jag får väll nöja mig med en macka xP
Men nu bjussar jag på en låt och fortsätter med mitt,
Karin.


Låten blir aldrig dålig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0