Ja må hon leva!

Hej på er alla, ska gratta tvilling som fyller fjortis idag! Skickade sms till henne i morse där jag berättade att hon får en strandvilla i LosAngeles och Nick upphoppande ur en tårta i födelsedagspresent av mig (a)<333
Efter skolan idag gick jag hem till Emma och där hann jag äta två bullar, sminka mig och ta sönder en tallrik tills jag och Emma sedan gick och mötte Linnea och sen gick vi och åt Kebab , GOTT!
Har varit ute sen dess så kom typ hem för 5 minuter sen. Vet att jag skulle lägga in massa bilder men har inte orkat och sitter vid den anda datan nu så det får vänta.
Nu ska jag koka mig en kopp te och sen gå och lägga mig för jag e så trött.
Älskar er alla,

Karin.

( Bjuder på lite bilder, ser lite små risig ut men vafan xp )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0