I'm on the right track,

Hejsan, kom hem för ett tag sen efter att ha varit med Jenny. Vi gick omkring med shweppers (stavning?) och jordnötsringar och töntade oss som vanligt. I morgon vet jag inte riktigt vad som händer? Jah o Emma ville vara med Henry och Morgan men jag vet inte hur det blir med det eftersom morgan inte kunde. Vi kanske bara e med Henry om han vill. Ah men vi får se. Känner mig jätte trött så ska snart gå och lägga mig, väldigt tidigt för att vara helg men e man sömnig så e man. Fick lästid i spanska men det var ju ingen överraskning. Ska dit på måndag mellan 13.00 och 15.00 och göra om provet. Ska plugga mycket i helgen så det kommer nog gå bra. Nästa vecka är en underbar vecka, Mitt sommarlov börjar och jag får visa upp mina underbara skor på avslutningen + min klänning, det är bruce springsteen konsert som jag har längtat så efter, wiiiiiih :) och efter avslutningen har jag bestämt att alla som vill får följa med till flaten och så ska vi grilla o grejer. Skit kul ska det bli! Ska gå och tvätta bort mitt smink nu, vi hörs i morgon.
Kramar,
Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0