Hem sköna hem

Då var man hemma igen efter en ganska jobbig men väldigt rolig klassresa/lägerskola.
Jobbig eftersom första natten sov vi typ ingenting och lärarna brydde sig typ inte om att vi var uppe för att vi skulle få ha kul typ, bra val dära :) Andra natten somna vi snabbt men man skulle upp halv 7 så det blev ju inte direkt bättre av det .
Men annars var det riktigt kul! Förra gången vi va på ngt sånt här ramlade jag i vattnet med Linneas nya mobil (hehe) och Jenny tappade sin i vattnet och på den här klassresan så tappade Ronja mobilen i vattnet och det var lixom på sista dagen när vi skulle hem så man trodde typ möjligheten att det skulle hända var över men icke sa nicke.
Jag badade! Det var skit kallt förstås men jag gjorde det ju iaf :)
Nu ska jag hitta på ngt annat, ha det bra.
Karin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0