Did it hurt?

Hej på er alla, dagen började lite sent men jag och Jenny kom iväg vid halv 3 och åkte till TC och gick in på Press Stop. Jenny köpte Seventeen, M och TeenVouge tror jag den sista hette medans jag köpte en tidning som var tysk, hah. Men det var ju lixom bara saker om Twilight där i och en affish som var 1,62 cm på Edward och Bella och lite andra små affisher så jag var ju tvungen! :D Vi åkte sedan hem till mig och satte upp dom och sen läste vi i tidningarna och gjorde lite grejer och sen gick Jenny hem. Hon kom tillbaka efter maten och vi köppte Ben&Jerry's  och satte oss för att titta på hitta Nemo, Haha xD
Nej men det var väll min dah det. I morgon ska jag häcka med Jenny ngnstans så vi hörs väll. Bilder från idag och från barnens ö kommer i morgon.
Ha det bra,
Karin.

 

Fina underbara låt!<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0