Someone new

hej på er allihopa, det kommer kanske bli ett rätt långt inlägg men ska försöka runda av det hela lite. Kom hem från landet igår vid 16 tiden kanske...? Jag och Jenny hade tagit tåget från tranås och sedan bytt i Norrköping för att åka raka vägen hem till stockholm. Det blev lite trassel med bytet i Norrköping och jag vet inte om jag varit så stressad någongång i hela mitt liv. Iallafall, på kvällen skulle Jonas och Magnus på fest så jag tvingade hit Emma som sov här och vi gjorde efterrätt , drack te, kollade på film och annat mysigt. Idag då, jag och Emma försökte få ihop ett gäng och åka och bada men det blev bara jag, Emma och Ronja men vi hade förstås jätte kul endå.

Jag har precis ätit middag, lite sent men endå. Jag gjorde lövbiff med pommes till hela bunten som sitter nere i vardagsrummet och det tog ett tag men blev självklart jätte gott mot slutet. Vet inte vad jag ska hitta på i kväll direkt, eller det är ju kväll men senare i kväll då...ah vi får se. I morgon ska jag vara med Emma och jag vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert bra.
Ni får lite bilder från landet och igår. Ha det bra.
Karin.








Den bjuder jag på....




wohooooooooo! fan vad miffo jag ser ut -.-

Ni får en låt också, den här låten har hängt med sen jag var liten och ger mig en del minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0