En liten tripp till Globen

Det har inte blivit mycket till inlägg den senaste tiden, jag har varit i småland och firat midsommar och kom hem så sent som igår. Idag blev det en liten tripp med bror min till globen och vad jag köpte ser ni här nere. I morgon ska jag tillbaka till småland men då följer Jenny med så jag slipper sitta där nere och häcka med mammsen och pappsen, inte för att det är så farligt men ni fattar. Designen ska ändras, måste bara tjata lite på Emms.
Så imorgon ska jag alltså till landet och åker sedan hem den 28:onde med tåg och några dagar efter det är det Ellsas namngivning och dt ska bli roligt.
Nu ska jag ut och njuta av det härliga vädret,
Karin.

p.s. Såg Angelica i globen idag, stog typ en halvmeter i från henne men visste inte om hon kände igen mig så feg som jag är så betalade jag skorna och stack fort där ifrån x) hon smsade mig sen och frågade om det var jag så det var ju lite pinsamt att erkänna....hehe

'
DIVIDED by H&M
98:- (orginal pris 198:-)

H&M 149:-

H&M 149:-

DinSko 399:- (dålig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0