Lördagskväll.

Småland är fridfullt, speciellt den här tiden på året. Det doftar verkligen sommar. Men tänker annorlunda här nere, hemma blir det mera skolan, vännerna och ganska obetydliga saker man tänker på men här ute
tänker man fritt. På livet i helhet.
Har bara legat under täcket hela dagen och läst, läst, läst. Viserligen har jag läst twilight böckerna om och om igen men jag kan inte få nog så nu har jag snart läst ut första boken igen. Jag tror att morgondagen blir nästan likadan och på måndag åker jag hem till stockholm igen. Sjukan är kvar men har bara lagt sig i halsen, förkylningen är dock över. Det var synd att missa skolavslutningen men egentlgen bryr jag mig inte, dt var bruce springsteen konserten som blev en stor besvikelse eftersom jag var alldeles för sjuk för att stå där i 3 timmar.
Det ska endå bli ganska skönt att komma hem, har inte räffat någon på en vecka och det ska bli skönt att komma ut bland folk. Just nu sitter jag och lyssnar på ronjas låt hon har på pea och dt kanske är 7:e gången jag sätter på den.
Jag vet , patetiskt eller hur? För ronja har ju inte bästa musiksmaken, ledsen gumman, men dt är sant x). Fat den här låten var faktiskt ganska bra (a)
Ni får ha det så bra allihopa så hörs/träffas vi om några dagar.
Kramar, Karin.

(Ni får ngr bilder jag tog idag med mobilen)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0